top of page
Search
  • Writer's pictureרונית חלפון

כשרחל נכנסת לך ללב

אמ;לק (תקציר מנהלים)

כששמעתי את הרצאתה של רחל שמואל, אישה שחוותה על נפשה ובשרה את הצבעים המכוערים ביותר של האלימות לאורך כל חייה הצעירים והבוגרים, הרגשתי שחובה להשמיע את קולה בקרב כמה שיותר א.נשים. יחד נוכל לגרום לזה לקרות. אתם רוכשים מסדרת 'המוצרים של רחל' בחנות של Art & Beyond, כל הרווחים המצטברים ממוצרים אלה נאספים בקופה קטנה בצד. ברגע שהגענו לסכום הנדרש למימון הרצאה, אנו מציעים הרצאה הממומנת מכספי הרכישות לנערות ונשים המתמודדות עם אלימות.

ועכשיו לסיפור במלואו - אני לא יכולה לתאר במילים את ההרצאה של רחל שמואל, במהלכה ישבתי עם פה פעור (מוסתר במסיכה), עיניים דומעות ולב מכווץ. רחל, לוחמת אמיצה עם כוחות של גיבורת-על, פקחית, רהוטה, כנה ומ-ר-ת-ק-ת את כל מי שנוכח בחדר.

ישבתי מחוברת לכיסא. מולי עמדה אישה חכמה, מטופחת, מודעת, שליחתן של כל אותן נשים שלא מעיזות לדבר.

אחרי שחודשים לא חיבקתי אף אחד חוץ מבני ביתי, בסיום ההרצאה ניגשתי וחיבקתי אותה חיבוק גדול (שלא תראה את הדמעות...). למרות המתווה, ההנחיות והתקנות של תקופת הקורונה. הייתי זקוקה לזה. זה היה בעיקר בשבילי. הושטתי לה שלוש מחברות וביקשתי שתבחר אחת. הרגשתי שהיא נתנה כל-כך הרבה מעצמה ואני רוצה שתקבל גם משהו ממני. מתוך אינטואיציה (לא היה נראה שהיא עברה על המסרים שעל המחברות) היא בחרה את 'המחברת הטורקיזית'. מחברת שהמסר שלה We rise by lifting others – ובאופן קארמתי זה גם המסר של רחל לאורך כל ההרצאה.


ומאז רחל אצלי בתוך הלב. הלב שהיה מכווץ בזמן ההרצאה וכמו שלבבות נוטים לעשות, הוא גם התרחב. היא מלווה אותי. במחשבות ובעשייה. אני מרגישה צורך פנימי לאפשר לה להביא את דבריה לכל מי שאפשר. לנשים הנמצאות במקומות שהן חושבות שאי אפשר לצאת מהם. לאלו שצריכות כוחות. לאלו שחושבות שלוחמות יש רק בצבא. לכל מי שאוהב.ת אנשים. לכל מי שאוהב.ת ללמוד ולצמוח מניסיונם של אחרים.

אני רוצה שכמה שיותר א.נשים ישמעו את הסיפור הזה ויקבלו ממנה כוחות. כדי לקדם את ההרצאות ואת הסיכוי שזה יקרה, יצרתי מחברות ופדים לעכבר מהעיצוב שבחרה רחל, וכל הרווחים מהם יממנו את ההרצאות שלה.


זו רחל. והיא חודרת ללב ולנשמה. תמצאו את הדרך לשמוע אותה ותודו לי אח"כ. איך זה קורה?

אתם רוכשים מסדרת 'המוצרים של רחל' בחנות של Art & Beyond, כל הרווחים המצטברים ממוצרים אלה נאספים בקופה קטנה בצד. ברגע שהגענו לסכום הנדרש למימון הרצאה, אנו מציעים הרצאה הממומנת מכספי הרכישות לנערות ונשים המתמודדות עם אלימות*.


להזמנת ההרצאות אתם יכולים לפנות ל: אמיר 050-5909048 www.callyachol.co.il / amir@callyachol.co.il

אם אתם זקוקים גם למימון ההרצאה – פנו אלינו מכאן

כדי להיות שותפים בהצלחת הפרויקט ולעזור לרחל להגיע לכמה שיותר אנשים, רכשו מוצרים מהליין הטורקיזי שיממנו את ההרצאות שלה בחנות של Art & Beyond.

בקנייה של מוצרים נוספים בחנות, הוסיפו קוד קופון RISEBY ותקבלו 10% הנחה על כל הקניה. * רשימת ההרצאות תתפרסם כאן באתר.


לרכישת מחברת >>

לרכישת פד לעכבר >>

* הרצאה #1 במימון הפרוייקט התקיימה ב"לצידך" - מחלקת אשפוז בבית החולים "באר יעקב" אשר מיועדת לנשים שחוו אירועי חיים קשים ומתמודדות עם תסמינים פוסט טראומטיים.

Recent Posts

See All
bottom of page