top of page
Search
  • Writer's pictureרונית חלפון

על מגש של אושר

כשהקמתי את Art & Beyond קיבלתי החלטה מודעת שאני הולכת ליהנות מהדרך. אני מחפשת את דרכי ואמצא אותה כשאלך בשבילים שיהיה לי נעים ונח בהם.

הסיבה העיקרית לפתיחתה של חנות האונליין היתה שראיתי שאנשים רוצים לרכוש מוצרים ואין לי תמונות או מקום להפנות אותם.

וכך, התנועה בחנות החלה ולאחר שרכשה מרים פלייסמטים היא יצרה איתי קשר ואמרה שהיא אוהבת את הציורים והאנרגיות והייתה רוצה לרכוש 3 פריטים זהים.

לאורך שנים רבות היו לה 2 חברות נפש, אחת מהן חלתה, ובאופן מפתיע נפטרה לפני כחודשיים. החברה הנוספת עתידה לחגוג יום הולדת עגול (80) והיא רוצה לרכוש מוצר ייחודי בשלושה עותקים. אחד יישאר אצלה, אחד יהיה מתנה לחברה והשלישי יינתן למשפחה של החברה שנפטרה.

אני לא יודעת להסביר את ההתרגשות שממלאת אותי בקשה כזו – האמון, הציפיה, האתגר שלי לייצר משהו שלא היה לפני כן והמקום בו אני מצליחה להוציא לפועל רצונות וחלומות של אנשים.

בשיחת הטלפון החלטנו שאצייר משהו מיוחד עם 3 נשים וכשסיימתי העברתי לה את התוצאה ישירות מהאייפד לראות שזה אכן מכוון לדעתה ולטעמה.


לאורך כל השבועיים בהם התקדמתי במסע, היו איתי ללא ידיעתן מרים וחברותיה – במחשבה על החומרים, בבחירת המגש, במחשבות על היום שאחרי ואיך ישתמשו בו ומה יקרה אם יישפך קפה על הציור....

ואז... הגיע הרגע בו הפך הרעיון למוצר והנחתי את הציור במגש.

אהבתי את התוצאה ויחד עם זאת, איך אומר צדי צרפתי?! זה לא מספיק. היה חסר שם משהו.

לקח לי לילה והתעוררתי עם ההבנה מה חסר. הוצאתי את צבעי האקריל והשלמתי את התמונה (תרתי משמע).

וכששלושת הנשים מולי, חשבתי על החברות שלי, על המשמעות של חברות בחיי, על כך שיש לי המון קבוצות של "3 חברות" ושאני מרגישה מבורכת – בחברות שלי ובכך שניתנה לי ההזדמנות לתת את חלקי הקטן בחברות של נשים נוספות.

כמה אושר ואדרנלין מילאו אותי כשסיימתי את המתנה.

הרגשתי שמעבר ליצירה קיבלתי ונתתי משמעות.

אני מרימה כוס (יין, קפה או תה) לחיי חברויות משמעותיות😊

ואם גם אתם רוצים להזמין משהו אישי שאף אחד עוד לא חשב עליו קודם, מוזמנים ליצור איתי קשר מכאן נתרגש יחד.


142 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page